علوی: ۱۳ آبان ابهت آمریکا را به سخره گرفت-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

علوی: ۱۳ آبان ابهت آمریکا را به سخره گرفت

وزیر اطلاعاتی در پیامی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نوشت: ۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب نمود. ‎
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 03
کد خبر: ۲۶۷۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز ۱۳ آبان در ایران به روز استکبار ستیزی نام گذاری شده و همه ساله مردم با حضور در اجتماعات گواناگون،‌ ضمن پاسداشت این روز مبارک بر وعده انقلابشان مبنی بر مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن، آمریکای جهانخور تاکید می ورزند. در این میان، مسئولین سیاسی و نظامی کشورمان نیز با انتشار پیام های متعدد تلاش می نمایند، به تشریح عظمت اقدام یاد شده پرداخته و مردم را برای حضور هر چه باشکوه تر در این راهپیمایی دعوت نمایند.

 

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی به‌ مناسبت یوم الله ۱۳ آبان،‌ بدین شرح است:

 

۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" تجلی اراده ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ ساز، تحقق اندیشه آرمانی و رهایی بخش استکبار ستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) را سرعت بخشید.


۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب نمود و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاداندیش چشاند و آنچنان طبل رسوایی استکبار را به صدا در آورد که آن دشمن نگون بخت از سرِ استیصال، انفعال و سردرگمی متوسل به عملیات کور نظامی گردید و باذن الله شکست خفت بار متجاوزین در صحرای طبس واقعه هجمه ابابیل بر سپاه ابرهه را در اذهان زنده کرد.

 

و اینک با درایت و تدبیر خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی مقتدرانه، هراس زدایی از شیطان بزرگ را به منصه ظهور رسانده و به رغم هیاهوهای تبلیغاتی حربه تحریم های اقتصادی غیر انسانی نیز با مقاومت و ایستادگی این ملت انقلابی و فهیم، نخ نما گردیده است.

 

اینجانب ضمن گرامی داشت سالروز تبعید حضرت امام راحل توسط رژیم سفاک پهلوی به کشور ترکیه ، به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک شهدای دانش آموز درود می فرستم و یوم الله سیزدهم آبان را به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) و ملت بزرگ ایران تبریک می گویم.

 

سید محمود علوی
یکشنبه - ۱۲ آبان ۹۸

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار